12 Mayıs 2013 Pazar

En güzel ve en ilginç damar etkileyici aşk sözleri

En güzel ve en ilginç damar etkileyici kısa aşk acısı sözleri - 2013 aşk sözleri


Adını aynalara yazamadım sinirden kırarım diye adını duvarlara yazamadım zalimin biri boyar diye adını kalbime bile yazamadım ben ölünce organlarım bağışlanırda sen başkasının olursun diye.. Aşkım Berke seni seviyorum!

Bir gün yanına geleceğim. Bir elimde silah, bir elimde gül, ya o gülü alır benimle olursun, ya o silahı alıp beni vurursun.

İnsan hiçbir zaman aşık olmamalı ki hayatını yaşasın.

Anayasamızın 269. maddesine göre seni tutukluyorum kalbime kilitliyorum sakın kaçmaya çalışma çünkü seni seviyorum.

Senin kıymet verdiğin kişi eğer senin kıymetini bilmiyorsa, bırak kendi değeriyle kalsın.

Benden aşkı tarif etmemi beklemeyin. Çünkü edemem. Aşk tarif edilemez muhteşem bir duygudur.

Aşk dilin olupta konuşamamak, kulağın olupta duyamamak, ölüpte yerinden kalkmaktır.

Bir gün bana soracaksın: Ben mi? yoksa Hayat mı? diye, ben de hayat diceyeceğim. Bana küsüp gideceksin, ama hiçbir zaman bilmiyeceksin ki sen benim hayatım’dın.

Aşkı tarif edemez kimse sadece yaşanarak öğrenilir.

Tek bir bedduam var; “Sarıldığın her insanda beni hatırla”

Aşık olmam derken.. Gülüşün rezil etti beni..

Evet aşk kelimelere sığmaz anlatmak mümkün değildir. Ama hadi yaşayamıyorsan bunu nasıl anlıycaksın o zaman sözlerde olmasa yani dayanılmaz bu hayata çok teşekkür ediyorum bu sözleri yazan kişilere..

Aşk onunla benim baş harflerimiz demek.

Aşk onunla benim fotoğraflarımız demek.

Aşk onu düşündüğüm geceler, onu özlediğim her saniye demek.

Aşk onu her gördüğümde hala ilk an gibi heyecanlanmam, hala içimdeki kelebekleri durduramamam demek.

Kül olmuş ateş yanar mı? Buz tutmuş su akar mı? Bu gözler seni gördü başksına bakar mı..

Bedenim kalbime ne kadar muhtaç ise kalbimde sana o kadar muhtaçtır sevgilim.

Sevmek o kadar güzel ki ama her zaman güzel değildir. Çünkü; aşk her zaman gerçek olmuyor.

Aşk dudaklarda kahkaha değil, gözlerdeki yaştır. Maksat sevgi uğrunda ölmek değil, uğrunda ölecek sevgili bulmaktır.

Herkes aşkını bilmeli görmeli sevmeli ki hayat aşk olsa herkes uçsa göklere çıksa dünyanın en güzel kraliçesi gelsede beni yine seni bulur seni severim.

Heyecanla yenilikler keşfediyorum kendimde.

Aklımda dolanan bir sen varsın sevdiğim.

Tacı sana verdim, kraliçesin gönlümde.

İsmiyle uyandığım bir sen varsın sevdiğim.

Canıma can katan doktorsun gözümde.

Ebediyen sevebileceğim, bir sen varsın sevdiğim.

Eskiden karanlıktan korkar yağmurdan ürperirdim. Şimdi karanlıklar sırdaşım yağmurlar gözyaşım oldu..

Aşk dünyanın en tatlı mutluluğu ile en derin acısından yaratılmıştır.

Ne geçmişe saplanıp kalacaksın, ne geleceğin düşlerini kuracaksın.. Ömür dediğin şu andır onu da hakettiğin gibi yaşayacaksın!

Aşk sen, aşk ben, aşk özlem, aşk acı, aşk ölüm demek. Aşk, her an düşünmek demek. Ben aşkın uğruna ölümü göze aldım. Aşkın ne yeri ne zamanı ne de yaşı var. Bir bakış bir gülüşle başlar. Kıskanıpta ayrılanlar olmasa bir ömür sürer.

Başka birinin yanında uyanıyorsun diye değil bu halim.. Sana benzeyecek bir kızım olmayacak diye bu haldeyim.

Aşk insanın hayatı boyunca yaşamadığı ilk defa yaşanılan bir duygudur. Bu eğer birine aşıksan sevdiğini gördüğünde kalbinde bir heyecan basar.

Seven çeker acısını sevmeyen ne bilsin. Bana aşktan söz etme sevmek kim sen kimsin.

Beni sevecek kadar deliysen,

Hak edecek kadar mertsen,

Yalan söylemeyecek kadar şerefliysen,

Bende uğruna ölecek kadar yürekliyim!

Aşık olupta onun acısını çekene sorun aşk nedir? diye, aşkı boş sözlerle tarif edemezsiniz! Kalbin acı çekiyorsa anlarsın ancak aşkı..

Bazen rüyalarımda seni görüyorum,

O zaman sana aşık olduğumu anlıyorum,

Sana deliler gibi aşık oluyorum,

Söylemek istiyorum ama söyleyemiyorum.

Bir kişiyi sevmek kolaydır, vazgeçmek zordur.

Seni seviyorum, fakat aklımla veya kalbimle değil. Olur ya akıl unutur, kalp durur. Bu yüzden seni ruhumla seviyorum. O ne unutur ne de durur.

Bazı Aşklar okyanus gibidir. Görmesemde sonun bir yerde bittiğini bilirsin, şimdi okyanuslar bile kıskanır sana olan sevgimi, görmesemde biliyorum sonunu sonsuza dek bitmeyecek… Bende bitmeyecek Aşk Arıyorum ama bulamadım..

Ya sevecek kadar yaklaş yada öldürecek kadar uzaklaş.. İki kör tanıyorum biri senden başkasını görmeyen ben, diğeri beni görmeyen sen.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder