30 Mart 2013 Cumartesi

Aşk Mesajları

Aşk sözleri 2013


Ateşin yaktığından, güneşin hareket ettiğinden, gerçeğin bir yalan olduğundan kuşkulan, fakat benim aşkımdan kuşkulanma.  Shakespeare Sözleri - Shakespeare Mesajları

Konuşulan aşk kolayca bir kenara atılır ama gösterilen aşk karşı konulmazdır.  Aşk Sözleri - Stan Mooneyham Sözleri - Stan Mooneyham Mesajları

Rüzgar ateş için ne ise, ayrılık aşk için odur; ufak alevi söndürür, büyük alevi ise canlandırır.  Bussy - Aşk Sözleri

Sevmek seviyorum demek değil, yüreğinde hissetmektir. Ve aşk yanında olanı sevmek değil, bazen gelmeyecek birini beklemektir.

Şimdi burada, ben burada kırılgan bir mıh gibi duruyorum. Vuruyorum kendimi sensizliğe, sensizlik batmıyor canıma, yalnızca acıtıyor beni..

Ya gönlümü al artık seni sevmesin, ya aklımı al artık seni düşünmesin, ya feryadımı duy gözlerimden hayalin silinmesin ya da canımı al bu kadar acı çekmesin.

Telefon tellerine dolanan sesini istiyorum. Sesinin rengini kokusunu nefesini.. Bu bahçeye dönmüş ruhuma hoş geldin. Hoşgeldin.. Bebek yüzlü baharıma hoş geldin.

Sevgilisine sorar kız; beni ne kadar seviyorsun? Erkek, minik bir serçenin gözyaşı kadar seviyorum. der.. Kız, o kadar az mı seviyorsun? der.. Erkek, serçeler gözyaşı döktükleri an ölürler der ve susarlar..

Onu her gördüğümde elim ayağım birbirine dolanıyor, kalbim yerinden fırlayacak gibi oluyor, onu çok seviyorum ona karşı hissettiklerimi kağıtlara dökmeye kalksam dünyada orman kalmaz..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder