29 Mart 2013 Cuma

Aşkına Sözler


Aşkına söylenecek sözler kısa ve özel sözler



Gecelerden korkma, pencerendə yıldız gibi parlayacağam, uzaktayım diye yalnızsansa gölge gibi arkanda, nefes gibi içinde, can gibi yanındayım.

Eğer kadar seni benim kollarıma alıp başkasının kollarına atarsa ​​bil ki, senin düğüm muzigin benim cenaze marşım olacaktır.

Aşkın tek dili gözlerdir onlar dudaklar gibi yalan söylemez.

Son bir günüm kalsa da fani dünyada seninle beraber olmak isterim. Neşeli günleri tekrar tekrar yaşayıp ellerin elimde ölmek isterim.

Sesini duysam da her an yüzünü görmek gibi değil. Seni beklediğimi bil her an. Hiç bir şey seni sevmek gibi değil.

Sevgililer öpüşürken neden gözlerini yumurlar biliyor musun? Çünkü gözleriyle değil kalpleri ile görmek isterler. Yani hissetmek isterler. Sevgilim ben de seni ruhumun derinliklerinde hissediyorum, çünkü seni çok seviyorum.

Deniz dalgaya, gönül sevdasız olmaz, yarı güzel olanın başı belasız olmaz.

Sen güllere imrenme, güller sana gıpta etsin. Üzme tatlı canını sen güllerden de güzelsin. Sevgi kadar masum sevilecek kadar özəlsən, çünkü sen biricik, her şeye berabersin.

Bırakacağına bir eli tutma, tutacağına bir eli bırakma. Sahte sevgilere gül olmaktansa gerçek sevgilere diken olmaya değer bunu sakın unutma.

Hiçbir kız oğlana boyun eğmez, hiçbir erkek de bir damla göz yaşına değmez.

Seni seviyorum diyen sözlere değil, senin için ağlayan gözlere inan.

Yakınlık ne mekanla nede zamanlada. Sadece eller göğe açıldığında aklına gelenler yakın olduklarından.

Onun güzelliğini herkes görüyorsa o bence biraz güzeldir. Onun güzelliğini herkes biliyorsa o bence hiç güzel değildir. Güzelliğini sadece ben yapıyorsam bu sevgidir. Güzelliğini sadece ben bilirəmsə bu aşktır. Hiç kimse bilmiyorsa bu yalnızlık.

Hayat bir damla sudursa aşk bir damla gözyaşlarıdır.

Bu dünyada 2 kusursuz insan vardır. Biri doğurmamıştır diğeri ise ölmüştür.

Beni sana kavuşturacak tek şeyin ölüm olduğunu bilseydim, Azrail’in gelmesini beklemezdim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder