12 Nisan 2013 Cuma

Aşk Sözleri

Güzel Aşk Sözleri


[caption id="attachment_25019" align="alignnone" width="535" caption="Aşk Sözleri"][/caption]

Aşk dudaklarda kahkaha değil, gözlerdeki yaştır. Amaç sevgi uğruna ölmek değil, uğrunda ölecek sevgili bulmaktır.

Hayatta hiçbir şey ilk aşkın yerini tutmaz. İnsan severse bile o ilk aşk hiç unutulmaz.

Seni o kadar çok seveceğim ki, bensiz günlerini yok sayacak. Seni sevdiğimi söylemeyeceğim gözlerime bakıp anlayacaksın.

Bu gece kayarken göz yüzünden yıldızlar gözlerimden yaş süzülsə de ilk defa olarak dilek tutmayıp teşekkür ettim Tanrı'ya bu gece yanımda olduğun için!

Niyetin seni qaçırtmaqsa artık qaçırtmışam, gözlətməksə artık bekliyorum, sevmekse artık seviyorum.

Sen beni değil, benim seni sevməmi seviyorsun.

Gönlümde taht kurdun, gönlümün sultanı oldun, gece gökyüzünde parlayan yıldız, sabah ise ruhuma doğan güneşim oldun.

Seni seviyorum çünkü elini kalbimin üzerinde hissettiğim zaman, üzüntülərimi alıp onların yerine o eşsiz sıcaqlığı vermeyi başarıyorsun.

Seven unutmaz, unutan sevmemiştir, eğer sevip unutmuşsa sevgisini değildir. Çiçekler sola bilir, yapraklar dökülebilir bilir, seni herkes unutabiliyor ama ben asla.

Nereye gidersen git sevdadan kaçınılmaz, gönül öyle bir şey ki, herkese açılmaz.

Ben gidiyorum benim canım gül bahçe. Ben ağlıyorum sen ağlama. Bir ömür boyu o gül yüzün hep gülsün. Çünkü güller ağlamaz.

Dünyan öyle kararsın ki, seni aydınlatan tek ışık gözlerim olsun.

Gördüğüm en güzel rüya senin olduğun, duyduğum en derin sevgi senin eserin, gördüğüm en güzel dünya senin gözlerin ve kurduğum en güzel hayal sensin.

Sen kalbimin derinliklerinde herkesten uzak herkesten farklı olarak yaşayacaksın. Sen benim son aşkım, deli sevdam, yaşamış olduğum en özel kişi olarak kalacaksın.

Sana söz veriyorum sen gitsen de, beni terk edip, unutsan da, seni asla unutmadı her an için seveceğim.

Sevgilerin en güzeli seni sevmek, gözləntilərin en güzeli seni beklemek ve hayatın tadı sabaha kalktığımda senin var olduğunu bilmektir.

Avcının arasına bir kalp bıraktım. İstəyərsənsə bir kenara atarsın, istəyərsənsə kalbinin üstüne koyup her zaman seninle olacağını hatırlarsın.

Ben bu hayatta pek çok hatalar yapıp acısını çektim. Tek bir doğru iş gördüm oda sana qəlbimlə güvenmektir. Canımın içi düşünüyorum sen buna layıksın.

Gecelerden korkma, pəncərəndə yıldız gibi parlayacağam, uzaktayım diye yalnızsansa gölge gibi arkanda, nefes gibi içinde, can gibi yanındayım.

Eğer kadar seni benim kollarıma alıp başkasının kollarına atarsa ​​bil ki, senin düğüm muzigin benim cenaze marşım olacaktır.

Aşkın tek dili gözlerdir onlar dudaklar gibi yalan söylemez.

Son bir günüm kalsa da fani dünyada seninle beraber olmak isterim. Neşeli günleri tekrar tekrar yaşayıp ellerin elimde ölmek isterim.

Sesini duysam da her an yüzünü görmek gibi değil. Seni beklediğimi bil her an. Hiç bir şey seni sevmek gibi değil.

Sevgililer öpüşürken neden gözlerini yumurlar biliyormuşsun? Çünkü gözleriyle değil kalpleri ile görmek isterler. Yani hissetmek isterler. Sevgilim ben de seni ruhumun derinliklerinde hissediyorum, çünkü seni çok seviyorum.

Deniz dalgaya, gönül sevdasız olmaz, yarı güzel olanın başı belasız olmaz.

Sen güllere imrenme, güller sana gıpta etsin. Üzme tatlı canını sen güllerden de güzelsin. Sevgi kadar masum sevilecek kadar özəlsən, çünkü sen biricik, her şeye berabersin.

Bırakacağına bir eli tutma, tutacağına bir eli bırakma. Sahte sevgilere gül olmaktansa gerçek sevgilere diken olmaya değer bunu sakın unutma.

Hiçbir kız oğlana boyun eğmez, hiçbir erkek de bir damla göz yaşına değmez.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder